VIW bijeenkomst op 15 mei 2020 UITGESTELD

aangepast op 10 april 2020

Vanwege de Corona-epidemie is besloten de geplande bijeenkomst op 15 mei 2020 uit te stellen tot een nader te bepalen tijdstip.

De halfjaarlijkse bijeenkomst van de Vereniging Industriewater was gepland op vrijdagmiddag 15 mei 2020. Zodra een nieuwe datum bekend is, laten wij dat weten. Het eerste gedeelte van deze bijeenkomst is besloten (alleen voor leden) en bij het tweede deel zijn ook genodigden uit ons netwerk welkom. Leden en genodigden kunnen zich aanmelden voor deze bijeenkomst.

Het programma en de vergaderstukken voor deze bijeenkomst zijn t.z.t. te vinden op het besloten gedeelte van deze website ("Voor leden", onder "ALV").