F2AGRI opent 2x zijn deuren

7 juni 2019

F2AGRI staat voor ‘effluent to agriculture’. In het F2AGRI project wordt gezuiverd afvalwater vanuit de industrie ter beschikking gesteld voor irrigatie in de land- en tuinbouw. In Nederland wordt het gezuiverd afvalwater van Bavaria via subirrigatie verdeeld, in Vlaanderen wordt het gezuiverd afvalwater van Ardo in een bekken gestockeerd en vervolgens via een ondergronds leidingnetwerk verdeeld.

Op 11 juni en 13 juni zet F2AGRI zijn deuren wagenwijd open in respectievelijk Nederland en Vlaanderen. Via verschillende lezingen zal u vernemen welke hindernissen dienden te worden genomen en welke successen konden worden geboekt. Aansluitend wordt een bezoek gebracht aan het desbetreffende waterverdeelsysteem.

Deelname is gratis maar inschrijven is verplicht. Meer info over het dagprogramma en het inschrijvingsformulier zie hier