Waterschapsbestuurders gezocht

13 juni 2014

In maart 2015 zijn er weer waterschapsverkiezingen. De Kamer van Koophandel benoemt de bestuurders op de geborgde zetels, die de belangen van het bedrijfsleven in het waterschapsbestuur vertegenwoordigen. Benoeming gebeurt via open kandidaatstelling.

De Kamer van Koophandel vindt het belangrijk dat een kandidaat affiniteit heeft met het bedrijfsleven en het waterschap. Kandidaten hebben bij voorkeur bestuurlijke ervaring en goede contacten met het regionale bedrijfsleven. Herkent u zichzelf? Stuur dan tussen 1 september en 15 oktober uw kandidaatstelling naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

UItgebreide informatie vindt u op hier