Jubileummedaille Waterschap De Dommel

3 september 2013

Vereniging Industriewater ontvangt jubileummedaille 150 jaar Waterschap De Dommel tijdens Brabantse Waterdag 2013.MevrSoetersViwDefjubileummedaille

De jaarlijkse Brabantse Waterdag werd dit jaar georganiseerd door Waterschap De Dommel en stond in het teken van het 150-jarig jubileum van dit waterschap. Ter ere van het 150-jarig jubileum reikt het waterschap dit jaar 150 jubileummedailles uit aan personen/organisaties. Afgelopen donderdag 29 augustus, tijdens de Brabantse Waterdag 2013, heeft de Vereniging Industriewater een jubileummedaille gekregen. Onze secretaris, Monique Soeters, heeft de medaille in ontvangst mogen nemen van dijkgraaf de heer Peter Glas.