Jubileumconferentie VIW groot succes

25 mei 2012

Conferentie 'Duurzaam watergebruik in Brabant'

Ter ere van het 10-jarig bestaan van de Vereniging Industriewater heeft op vrijdagochtend 11 mei 2012 de conferentie 'Duurzaam watergebruik in Brabant' plaatsgevonden. Na een boeiende terugblik op 10 jaar VIW door de voorzitter Wilfried Aarsen, namen achtereenvolgens twee sprekers het woord. De heer Jan Burger (Environmental Sustainability Director bij Coca-Cola Europe) vertelde over Water Stewardship bij Coca-Cola. Vervolgens nam de heer Lambert van Nistelrooij (Europarlementariër CDA, rapporteur voor de EU 2020 Regiofondsen) het woord over investeren in de regio. Tot slot werd volop nagepraat en genetwerkt tijdens een heerlijke Brabantse lunch.

Kijk hier voor een impressie van deze conferentie.