VIW is 10 jaar!

19 april 2012

Vandaag bestaat de Vereniging Industriewater 10 jaar!

Op 19 april 2002 werd de Vereniging Industriewater (VIW) opgericht. Dat betekent dus dat we vandaag 10-jaar bestaan. Gefeliciteerd!

Ter ere van dit jubileum vindt op vrijdag 11 mei 2012 de conferentie 'Duurzaam watergebruik in Brabant' plaats. Naast een terugblik op 10 jaar Vereniging Industriewater door onze voorzitter Wilfried Aarsen, zullen twee sprekers hun opwachting maken. De heer Jan Burger, Environmental Sustainability Director bij Coca-Cola Europe, zal spreken over het (duurzaam) waterbeleid bij Coco-Cola. Investeren in de regio zal het thema zijn van de heer Lambert van Nistelrooij, Europarlementariër (CDA) en rapporteur voor de EU 2020 Regiofondsen.

Zie hier voor het gehele programma van de conferentie Duurzaam watergebruik in Brabant.

.