Provincie tegen opslag radioactief afval

20 januari 2012

Provincie organiseert informatieavonden

Brabant is ongerust over Belgische plannen voor ondergrondse opslag van radioactief afval in de buurt van de Nederlandse grens. Dit kan gevolgen hebben voor ons drinkwater. De Belgen en gedeputeerde Van den Hout informeren gemeenten tijdens informatieavonden.

Hier vindt u het gehele artikel.

Voor deze informatieavonden zijn bedoeld voor gemeentebestuurders en raadsleden. Echter, belangstellenden kunnen plaatsnemen op de publieke tribune waar zij kennis kunnen nemen wat tijdens de informatieavond aan de orde komt. De nog resterende informatieavonden zijn op 23 januari 2012 (in het gemeentehuis van gemeente Bergeijk) en op 24 januari 2012 (in het gemeentehuis van gemeente Tilburg). De informatieavonden starten om 18.00 uur (inloop vanaf 17.30 uur). Zie hier voor de uitnodigingsbrief.