Aquaindustry: korting voor VIW-leden

21 oktober 2011

Aquaindustry als onderdeel van International Water Week -  speciale korting voor leden Vereniging Industriewater

Van 1-4 november aanstaande vindt in Amsterdam de International Water Week plaats. Watergebruik in de industrie neemt hier ene zeer prominente plek in, hetgeen tot uiting komt in de Conferentie AquaIndustry en het Industry Leaders Forum.

AquaIndustry werpt specifiek licht op industriële wateroplossingen; meer productie met minder water is de uitdaging waar de internationale industrie voor staat. Met een groot aantal internationale cases uit o.a. de Oil&Gas, Chemie en F&B industrie geeft AquaIndustry een overzicht van de huidige status in industrieel water(her)gebruik en nemen we een kijkje in de toekomst. Gelijktijdig met de International Water Week vindt in de RAI de internationale Hortifair plaats. Tijdens AquaIndustry wordt daarom speciaal aandacht besteed aan de Horti- en Agrisector in relatie tot water, in de vorm van een dagsessie op 2 november. De afsluiting van de industrieweek is het Industrie Leaders Forum. Meer info over de IWW Conferentie vindt u op hier

Hoe krijgt u korting?

Als VIW-lid krijgt u 40%korting voor de genoemde conferentie onderdelen. In plaats van 595 euro betaalt u slechts 365 euro voor een conference pass voor drie dagen. Om van dit aanbod gebruik te maken dient u volgende te doen: klik hier, op de homepage rechts onder het kopje nieuws ziet u een aankondiging van de kortingsregeling,u klikt op ‘lees meer’ en komt vervolgens direct in het registratiesysteem, daar gaat u naar ‘new registration’ en klikt op ‘registration’; volg daarna het registratiesysteem en u komt automatisch uit bij de speciale kortingsprijs.