Voor leden

Deze pagina is speciaal bedoeld voor alle leden van Vereniging Industriewater. Als lid heeft u toegang tot alle gepubliceerde verenigingsinformatie zoals notulen van de Algemene Ledenvergadering, diverse dossiers en rapporten, nieuwsbrieven en bestuursinformatie.

Met de Vereniging Industriewater staat u sterker! Het is van groot belang dat de industriële watergebruikers in Brabant worden gehoord op het provinciehuis en in de waterschapsbesturen. Juist nu! De Vereniging Industriewater staat voor de duurzame beschikbaarheid van voldoende en kwalitatief hoogwaardig (grond)water en efficiency van watergebruik. De Vereniging Industriewater: úw belangenbehartiger en úw kennisplatform op watergebied kan niet zonder uw steun. Word lid!”

Aanmeldstatus

Lid worden?

Heeft uw bedrijf belang bij het beheer van industriewater, aarzel dan niet om lid te worden van de Vereniging Industriewater. Aanmelden gaat snel en eenvoudig.